متریال v-ray برای sketchup

material for Sketchup

متریال های آماده برای اسکچاپ
شاید ساخت متریال مهمترین بخش در تولید یک رندر واقعی از مدلسازی شما باشد ، اگر شما هم یکی از طرفداران اسکچاپ هستید و از سادگی ، سرعت عمل و ویژگی های منحصر بفرد اسکچاپ لذت میبرید اما با کمبود متریال های آماده برای اسکچاپ مواجه شده اید ، ما بهترین متریال ها را برای شما گزینش کرده ایم تا بدون نیاز به هیچ دانش “تخصصی” در زمینه تولید متریال های وی ری بتوانید رندر هایی ایدآل بگیرید .
وی ری یک پلاگین جهت تولید تصاویر واقعی تر از مدلسازی شماست برای استفاده از این پلاگین شما باید جنس متریالی که احتیاج دارید را بهتر بشناسید .
بعضی از متریال ها انعکاس زیادی دارند و برخی کمتر ، لازم است شما با تعریف دقیق انعکاس آشنا باشید .
متریالهایی وجود دارند که می توانند زبری اجسام را بهتر نشان دهند ، مثل پارچه ها ، بتن ، سنگ و …
شکست نور یکی از ویژگی های دیگریست که می تواند در متریال آب و شیشه یا همان بلورها بسیار تاثیرگذار باشد
یکی دیگر از ویژگی هایی که در تولید متریال های وی ری بسیار مهم تلقی می شود ، بافت متریال است ، بافت در اینجا درواقع همان تصویری است که معرف متریال شماست .
گاهی پیش می آید که لازم است حجمی تولید کنیم که از خود نور منتشر می کند ، مثل تابلو های تجاری ( چلنیوم )
دامنه نفوذ متریالها آنقدر بزرگ است که نمی توان خلاصه ای از آن را بیان کرد اما پرکاربردترین متریالها برای معماران و طراحان در اسکچاپر بصورت مجموعه های متریالی آماده شده است .

امیدواریم مورد توجه و عنایت شما عزیزان قرار گیرد .
اگر به آموزش احتیاج دارید اینجا کلیک کنید .

[sns_product_tabs title=”مجموعه متریال های V-Ray” tab_color=”#e56814″ list_cat=”materials” tabtitle_styles=”name” row=”3″ col=”5″ effect_load=”slideBottom” css_animation=”appear” pretext=”در اینجا مجموعه هایی انتخابی و تست شده برای شما قرار داده شده است که امیدواریم توانسته باشیم رضایت شما همراهان همیشگی را فراهم کنید ، در صورتیکه هر سوال یا مشکلی داشتید از بخش تماس با ما اقدام کنید . “]
[sns_blog_page category=”%d9%85%d8%aa%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%84-%d9%88%db%8c-%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%b3%da%a9%da%86%d8%a7%d9%be” blog_type=”list” enable_readmore=”1″ show_categories=”1″ show_author=”1″ show_date=”1″ css_animation=”appear”]